#mistrzowskapomoc to slogan promujący akcję charytatywną marki MOHITO, której twarzą została Dominika Grosicka. W ramach akcji, część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji t-shirtów dostępnych w salonach stacjonarnych oraz sklepie online mohito.com zostanie przekazana Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Cieszymy się, że marka MOHITO po raz kolejny wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę i naszych podopiecznych. Dzięki poprzedniej akcji charytatywnej otrzymaliśmy pomoc finansową, która w istotny sposób zbliżyła nas do realizacji naszego ważnego celu, jakim było otwarcie Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie. Przed nami otwarcia kolejnych takich placówek w Polsce. Wierzymy, że również tym razem klientki MOHITO pomogą nam w iście mistrzowski sposób – mówi Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Wiem, że życie składa się z cieni i blasków. Istotne jest, aby zauważyć te cienie na dziecięcych twarzach i podać pomocną dłoń w odpowiedniej chwili. Warto nie tylko zapobiegać, ale również reagować na krzywdę dzieci i wzmacniać je w trudnych sytuacjach - mówi Dominika Grosicka.
Wyszliśmy z inicjatywą ponownej akcji charytatywnej na cel Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdyż troska o losy dzieci zawsze była nam bliska. Poprzednia akcja, w której wraz z Fundacją zbieraliśmy środki na otwarcie Centrum Pomocy Dzieciom w Warszawie, spotkała się z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem naszych Klientek. Cieszymy się, że możemy dalej aktywnie uczestniczyć w tej inicjatywie i przekazać część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji naszych t-shirtów, by wesprzeć tę formę pomocy dla skrzywdzonych dzieci. Bardzo liczymy na nasze Klientki, które, wierzę głęboko, że chcą, tak jak my, pomagać innym – mówi Justyna Kuźma, kierownik marketingu MOHITO.